FODMAP po polsku

Życie bez zespołu jelita drażliwego

Month: Wrzesień 2016

Produkty Low FODMAP – dynia i inne

Jesień zbliża się wielkimi krokami, a razem z nią na targu i w sklepach pojawiły się dynie o przeróżnych kształtach i kolorach.

Czy dynia jest produktem Low FODMAP? Czy można ją jeść bez ograniczeń? Które rodzaje dyni są dozwolone?

Czytaj dalej

Jak upiec własny chleb Low FODMAP?

Obiecałam, że przepis na chleb Low FODMAP, który z powodzeniem piekę od jakiegoś czasu, pojawi się na blogu. I oto nadszedł ten dzień. :]

Chleb jest bardzo prosty w przygotowaniu, nie zawiera żadnych niedozwolonych składników ani podejrzanych dodatków. Bardzo długo pozostaje świeży, jest tańszy tych oferowanych w sklepach i co najważniejsze – bardzo smaczny!

Czytaj dalej

Jogurt z płatkami owsianymi i orzechami

Są takie dni, kiedy mam takie problemy ze wstaniem z łóżka, że zamiast o 6:00, wstaję po 7:00… Albo kiedy zupełnie nie mam ochoty na przygotowywanie śniadania. Wybieram wtedy jogurt z płatkami owsianymi i orzechami. Bardzo proste łatwe do wykonania małe danie, które świetnie smakuje i syci na długo.

Czytaj dalej

Produkty Low FODMAP – płatki owsiane

Owsianka to jedno z moich ulubionych opcji śniadaniowych. Jest tania, prosta i bardzo szybka w przygotowaniu. Ale wielu czytelników sygnalizuje, że płatki owsiane sprawiają im problemy…

Czy płatki owsiane są dozwoloną opcją na diecie Low FODMAP? W jakiej ilości można je jeść? Jakie są rodzaje płatków?

Na te wszystkie pytania, które nurtują część z Was, postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym wpisie. :]

Czytaj dalej

© 2017 FODMAP po polsku

Theme by Anders NorenUp ↑